Przydatne narzędzia do monitorowania pozycji w Google

Przydatne narzędzia do monitorowania pozycji w Google

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że aktualnie nie brakuje osób, które posiadają własne strony internetowe. Ludzie chcą bowiem zarabiać na lokalizacjach online konkretne pieniądze. Nie jest jednak tak łatwo, jak może wydawać się na pierwszy rzut oka, ponieważ panuje bardzo duża konkurencja. Na pewno bardzo ważna jest zatem pozycja konkretnej strony w Google. Jak monitorować poszczególne zmiany? Służą w tym celu przydatne narzędzia. Poniżej możecie zapoznać się z kilkoma z nich.

Web-Tools

Warto zaznaczyć, że jest propozycja znana starszym osobom, które nie od dzisiaj działają w branży. Warto podkreślić, że jest to narzędzie bardzo pomocne i funkcjonalne. Dzięki temu monitorowanie pozycji w wyszukiwarce Google jest zdecydowanie łatwiejsze niż miało to miejsce we wcześniejszym okresie. Warto zwrócić uwagę na fakt, że narzędzie jest kompatybilne nie tylko z najpopularniejszymi wyszukiwarkami. Użytkownicy mogą również monitorować pozycję w takich serwisach jak Bing czy Yahoo. Jedną z najważniejszych funkcji jest możliwość porównywania wzrostu pozycji dla konkretnego okresu. Jest to dobre rozwiązanie, kiedy na przykład ktoś chce systematycznie przesyłać raporty dla swoich klientów. Minusem tego rozwiązania jest fakt, że jest to opcja płatna.

Seostation

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zdecydować się na to rozwiązanie. To polski monitoring, który działa bez zrzutu. Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że to narzędzie pozwala monitorować strony na 37 różnych lokalizacjach. Seostation współpracuje z 30 językami. Obsługa narzędzia jest bardzo intuicyjna. Wystarczy tylko zalogować się do panelu głównego, aby szybko zobaczyć między innymi zmiany pozycji, wykresy średniej pozycji czy ranking stron według zmian odbytych w zadanym okresie. Nie da się ukryć, że to rozwiązanie jest dostosowane do dzisiejszych czasów. Wszystko dlatego, że działa na rozmaitych narzędziach mobilnych.

Webpozycja

Ciekawym wyborem jest również to narzędzie. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby monitorować tutaj frazy kluczowe nie tylko biorąc pod uwagę wyszukiwarkę Google. Można także sprawdzać pozycje w takich miejscach, jak na przykład Bing, Yahoo czy YouTube. Warto zwrócić uwagę na fakt, że Klienci mają do wyboru różne pakiety. Im droższe rozwiązanie, tym więcej fraz kluczowych można spokojnie monitorować. Narzędzie posiada też intuicyjny panel.

Stat4seo

Naszą ostatnią propozycją jest Stat4seo. Tutaj możecie sprawdzać frazy biorąc pod uwagę między innymi różne wersje językowe czy wyszukiwarki. W końcu program nie ogranicza się tylko do polskiej wersji Google. Pomocną funkcją jest skrypt, który pozwala automatycznie generować raporty dla klientów – między innymi w formacie PDF. Narzędzie świetnie przydaje się w przypadku osób, które mają za zadanie monitorować bardzo wiele fraz kluczowych. Nie ma tutaj bowiem żadnych limitów.